Sabtu, 01 Juni 2019

Lebih suka


PS: (Pagi hari setelah makan dunkin donat)

01/ 06/ 2019
Aku lebih suka berciuman daripada berenang
Aku lebih suka diusap punggunya saat aku lelah
Aku lebih suka kamu memeluk mu daripada dipuji cantik
Aku lebih suka menantikan fajar daripada senja
Aku lebih dipeluk daripada diberi hadiah
Aku lebih suka makan donat bersama mu daripada duduk sendiri
Aku lebih suka hot chocolate daripada thai tea
Aku lebih suka pergi cari makan bersama mu daripada pergi nonton di bioskop
Aku lebih suka menghabiskan waktu bersama mu daripada dibelikan barang online
Aku lebih suka menulis tentang mu daripada membaca kisah-kisah orang hebat
Aku suka semua tentang mu karena everything is better with you...

#poem #1stjune #lovestory #loveisyou

With love

@audrenalyn

0 comments:

Posting Komentar